Kulilul:P

Hej alla igår så var det valborg som alla typ har skrivit om hahah:)
Och då så var jag hos min moster och firade å det var jätte kul för att en söt chey,mattias<3 och jag gjorde en egen liten majbrasa som bara bestod av rök hahaha;)
Och idag så är det världens bästa dag förutom att det är skola imorgon för att min mammi o pappi har kommit hem jippi:))))
Det är jätte skönt att ha dom hemma igen<3<3<3<3< och en annan rolig sak var att jag fick jätte mycket fina saker från argentina<3 som jag bara älskar hihi av dom! men jag orkar inte säga allt men det var ungefär 15 och tillomed mer haha saker jag fick haha älskar dom<3<3<3<3<3<3:)
Men det är tråkit väder just nu:(
hahahahahahahahahahahahaha det var kul:P

/Elina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0