Fest!

Bilder på gårdagens tjejkväll kommer förmodligen in på bloggen ikväll eller imorgon bara så ni vet.
Gick hem med Daniela igår. Vi såg massor av döda groder med lever utanför kroppen så jävla äckligt.. vi spelade in en video på groderna så ni kanske kan få se den när jag har fixat iordning videon(Det är inte bara döda groder på videon utan levande också).
Nu ska jag dra på fest.. Ska hjälpa till med maten därför ska vi vara där tidigare så tyvärr vet jag inte alls när jag kommer hem ikväll.
Puss♥ ha en bra dag.. Jag vet, jag måste ta och svara på kommentarer, jag gör det när jag har tid.. Sorry.♥

Kommentarer
Postat av: J

sv:

chill,sj? :D

2011-04-16 @ 22:55:14
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0